نوشته شده توسط : فرهمند

مرحله 1: یادگیری رمزگذاری

می فهمم شما ترجیح می دهید این کار را نکنید! در واقع ، شما می توانید بهینه سازی وب را بدون فهمیدن نحوه رمزگذاری انجام دهید ، اما این واقعاً به شما در حال حاضر و بعد کمک خواهد کرد. به شدت پیشنهاد شده است

مقدار کدگذاری؟

شما فقط باید با برخی HTML اساسی و CSS آشنا شوید. این تمرین آموزشی HTML را توسط مدارس w3s انجام دهید تا ساختارهای HTML را حذف کنید. وقتی این کار را کامل کردید ، به عنوان کمانچه برای اداره سئو مناسب خواهید بود.

بفهمید که چگونه برای سئو کد گذاری کنید

آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست.

تکلیف 1: تمرین کامل آموزش HTML و CSS تا هنوز ساختارهای HTML را مستثنی نکرده است. برای بقیه وقت بچسبید!

مرحله 2: ساخت یک سایت

چه چیز دیگری می خواهید بگویید که با چنین اطلاعات کد نویسی به تازگی به دست آمده انجام خواهید داد؟ با استفاده از مؤلفه های همراه ، یک سایت 3 صفحه زنده در مورد خود و علایق خود جمع کنید:

صفحه فرود ، درباره من و صفحه تماس با ما

DOCTYPE! تصدیق

برچسب عنوان

برچسب تصویر متا

عنوان و برچسب های پاراگراف

برچسب تصویر با خاصیت alt

پیوندها و اتصالات را به حسابهای زندگی مبتنی بر وب خود راه دهید

الگوی CSS اضافی

جدول با اطلاعات

Rundown (درخواست شده یا بدون هماهنگی)

جزء سطح مربع

دلیل این اقدام در طولانی مدت رتبه 1 برای نام کامل شماست. این نباید بیش از حد مشکل ساز باشد ، به خصوص اگر نام شما عادی نیست. در این مرحله توجه داشته باشید که استفاده از فضایی که شما را بر روی کلمات کلیدی تماشا هماهنگ می کند می تواند برای رتبه بندی سودمند باشد. بنابراین شما باید نام منطقه خود را ایجاد کنید که تمرکز خود را بر روی گرفتن عبارت به عنوان مثال yourname.com ثبت کنید. تلاش برای استفاده از بسط .com در جایی که قابل تصور باشد.

نام خود را ثبت کنید و با استفاده از مشتری FTP مانند Filezilla ، سایت خود را انتقال دهید. از اعتبار سنج W3C برای بررسی سایت خود برای اشتباهات و مکمل آرم تأیید در یک صفحه استفاده کنید.

این کار را کامل کنید و به خوبی پیش می روید.

Errand 2: یک سایت 3 صفحه ای اساسی را کدگذاری کنید.

Errand 3: راهنمای مبتدی را توسط Moz بخوانید

راهنمای مبتدی برای سئو 3 میلیون بار مورد بررسی قرار گرفته است و داده های مفصلی را برای شما فراهم می کند که می توانید دوره ای را برای بهینه سازی موتور جستجوگر با کیفیت و یا سئو جستجو کنید.

Moz.com

راهنمای مبتدی Mozilla.com برای SEO را بارگیری کنید

Errand 4: کنترل آغازگر بهبود سایت خود Google را بخوانید

راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجوگر Google را بارگیری کنید

مرحله 3: کلمات کلیدی

چیدن کلمات کلیدی برای SEO

کلید واژه ها (کیلووات). تضاد بین پیشرفت و ناامیدی! پایه ، قسمت اصلی ، بستر ، استقرار ، ستون فقرات ، نقطه کانونی. شما فکر می کنید

رتبه بندی چند کیلووات سخت است. هرچه kw مشکل سازتر باشد ، جستجوی بیشتر و پرهزینه تر است. دوباره ، چند کیلووات به جز رتبه بندی دشوار است. کیلو وات های ساده برای رتبه بندی نیاز به زمان و فشار ندارند. به طرز عجیبی این KW های ساده مرتباً غیرقابل جبران هستند و به همین دلیل به همین دلیل طبیعی باقی می مانند. در میان آن مخلوط شن و ماسه ، سنگ و پوسته چند جواهر است! این KW ها هستند که دارای رده بندی نسبتاً ساده ای هستند ، اما علاوه بر این می توانند مزایای مناسبی را برای سودمند بودن ایجاد کنند.

impawa.com

شما چند ابزار اجرا خواهید کرد که با برخی از معادلات اسرارآمیز ، نمرات مشکل در گرفتن مشکلات را مشخص می کنند ، و هیچ مشکلی با آنها وجود ندارد. به یک زن و شوهر بدهید و خودتان یک شات حل کنید. حتی بهتر ، دستگاه خود را بسازید!

در زمانی که شما به طور مؤثر سایتی را برای برخی از معیارهای کسب و کار فقط به این دلیل رتبه بندی می کنید ، باید تلاشها و تضادهای خود را که با نمره مشکلی که با آن شروع کردید ارزیابی کنید. هرچه بیشتر این کار را بطور مداوم انجام دهید ، در تصمیم گیری در مورد بازه های زمانی نیز به همان اندازه تعداد اتصالی که باید برای کلمات کلیدی مشکلات آشکار رتبه بندی کنید ، بهتر خواهید بود. بنابراین بایگانی تمام نمرات مشکل ، تلاش و مقایسه نتایج .. هر یک. تنها. زمان.

دوست دارم چیزها را مستقیم نگه دارم. متریک که بالاترین رابطه را با رتبه بندی نشان می دهد ظاهراً صفحه اقتدار است. می توانم با استفاده از نمرات وزنه ای از صفحه امتیاز در اولین SERP برای یک کلمه خاص ، یک فکر کلی درباره تعداد و ماهیت اتصالات من داشته باشم. تجربه پاسخ های لازم را به شما ارائه می دهد.

تعهد 5: نمودارهای غیرقابل رقابت را برای رتبه بندی انتخاب کنید

به عنوان مثال ، نام کامل شما ، کلمات کلیدی غیرقابل رقابت را هدف قرار دهید. در صورتی که نمره مشکل برای نام کامل شما بسیار زیاد باشد ، در این مرحله به یاد داشته باشید که بخاطر درخواست نامه خود بخاطر داشته باشید تا تمرکز خود را بر روی بیان یک نوع و از این طریق غیر رقابتی کنید.

در حال حاضر ، برای قطعه دلپذیر ..

مرحله 4: بهینه سازی برای کلمات کلیدی و بازاریابی اینستاگرام

نمایه های وب در نشانگرهای صریح و روشن در صفحه وب شما سرگرمی می گیرند تا آنچه را که در مورد آن است بدانند. کاری که شما باید انجام دهید این است که بدون شک سایت شما در مورد مسیر انتخابی است که شما باید برای آن رتبه بندی کنید ، یعنی نام شما.

ویکیپدیا



:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()